Cume aduprà emojis iPhone in u vostru Android

U passaghju di l'utilizatori da iPhone à Android è vice versa hè custante. In quella transizione parechji cercanu cumu aduprà emojis iPhone in u vostru mobile Android, dunque per questu venemu in u vostru aiutu: per mostrarvi i diversi modi chì avete dispunibule per fà u cambiamentu.

Alcuni emoji di l'iPhone chì parechji mancheranu, ma grazie à u opzioni di persunalizazione aumentate per telefoni basati annantu à u sistema operativu di u grande G (Google), li pudemu avè senza parechji prublemi. Avemu da fà per fà u nostru telefunu Android assai iPhone; almenu in emoji.

3 manere di cambià l'emoji di l'iPhone nantu à u vostru Android

Emojis per iPhone

Per esse capace cambià l'emoji in u vostru telefunu Android à l'iPhone avemu trè manere o manere. Unu hè l'installazione di una app di tastiera chì hà l'emoji chì cercamu in modu da pudemu cumunicà cù i nostri culleghi è a famiglia cum'è l'avemu da fà cù u nostru telefunu di marca Apple precedente.

Ci hè un altru modu, è questu hè di cambià a fonte predefinita chì avemu in u nostru dispositivu mobile. Hè pudemu ancu aduprà SwiftKey, Tastiera di Google o Samsung, se avessimu una Galaxy, per pudè aduprà emojis è senza perde quelle caratteristiche chì anu fattu quelle tastiere u megliu chì avemu in questu SO per dispositivi mobili.

Articulu ligatu:
Bitmoji: Cumu Scaricà è Crea Emoji Personalizati

U terzu utilizza FancyKey, una app chì ci permette di cambià l'emoji per quelli di Twitter. È vi dumandarete perchè quelli di Twitter. Assai semplici, sò guasi identichi à quelli di l'iPhone, allora l'avemu da fà assai faciule.

Ricumandemu a seconda opzione. Semplicemente perchè u primu, ancu più veloce, vi hà da furzà à aduprà quella tastiera è rimpiazzà à qualsiasi di questi trè chì avemu menzionatu.

È vi dicemu a verità, scrivendu cù un SwiftKey chì hà u megliu testu predittivu o cù un Google Gboard, chì hè assai leggeru è hà a putenza in e nostre dite, mostra assai. Andemu ci, allora prima di tuttu vi mostremu quelle app cù cui avè una tastiera cù emoji iPhone.

Arricurdatevi chì per pudè cambià l'emoji da a surghjente di u sistema avete bisognu di un dispositivu chì permette di aduprà altri tippi di fonti. Unu di elli sò a Galaxy, cum'è a Nota 10, S10 è S9 ...

Tastiere per emoji iPhone

Ricumandemu queste 3 app di tastiera per emoji in a tastiera di u telefunu Apple pruvate tutti i trè è rivede l'esperienza chì vi danu in ghjorni per decide nantu à unu. Sò sperienze simili, ancu se anu e so differenze più cà visibili. Partemu in ordine secondu cumu ci hè piaciutu l'usu chì dà u più è di sicuru, quelli chì volevanu emojis.

Tastiera Kika 2019

Dà una ochjata

Kika hè una app di tastiera per emoji iPhone bè cumpletu. Basta à vede quantu hè statu bè trattatu da a cumunità di l'utenti in e riviste di Google, per capì chì pò esse u perfettu per questi compiti.

Hà una carattere, culore è pudemu ancu mette un fondo di galleria. Avè varietà di tastiere è micca solu basatu annantu à l'emoji di l'iPhoneIn casu negativu, pruvate d'avè una tastiera cù a quale scrive più veloce è cusì rimpiazzate, almenu, l'esperienza chì SwiftKey o Gboard ponu dà.

Nè pudemu ignurà chì pudete mandà GIFS, adesivi, què avè autucurrezzione automatica, pannellu vocale è l'opzione di aduprà una di e più di 60 lingue. Hè cusì, simu di fronte à una app di tastiera assai cumpleta.

Tastiera Emoji

Facemoji

Questa app hè cusì simile à a precedente, ma a varietà hè ciò chì hè impurtante. Per sempre ci pudete dà da aduprà unu o l'altru, dunque eccu una bona lista. È ùn mancanu micca e caratteristiche per aduprà per u nostru ghjornu à ghjornu. Pudemu cambià a carattere, i culori, i soni è ancu traduce.

Quandu si tratta di emoji iPhone, pudeteancu mannemu una mansa d'elli à tempu grazie à alcune funzioni speciali, fora di avè più di 3.600 emojis, più GIF, adesivi è assai di più.

Hà dinò opzioni di persunalizazione per mette a vostra propia fotografia in fondu è un magazinu sanu cù una mansa di temi di tastiera. Micca solu questu, ma sceglite di avè i temi di ghjochi famosi cum'è Rovio è quellu Angry Birds. Una tastiera cù emoji di l'iPhone chì funziona abbastanza bè è hè abbastanza legera paragunatu à l'altri di sta lista.

Emoji Tastiera Emoji Carine

Emoji simpaticu

Un'altra tastiera piena d'opzioni è quessa si distingue per avè emoji iPhone quantu circhemu u nostru dispositivu Android. S'ellu ci hè qualcosa chì a caratterizeghja, fora di quella ragione, hè per via di a so larga varietà di opzioni per a persunalizazione. Ci dà ancu l'opzione di aghjunghje una fila di emoji per accede à elli in pocu tempu.

Mette in risaltu ancu què Ogni chjave di a Tastiera Emoji hà u so propiu emoji per accessu veloce; una funzione impressiunante chì ci permetterà di scrive tutte quelle emoticone chì vulemu. Hà un bellu numeru di temi per a tastiera, ancu se ùn avemu micca trovu quelli di Rovio da u precedente.

A verità hè chì u teclatu ié chì hè un pocu più grezzu, cusì ci impone di circà un tema persunalizatu per chì l'esperienza migliuri. Un'altra tastiera cù l'emoji di l'iPhone è chì i truverete in l'area adatta per pudè aduprà l'altri se vulemu.

Cambià a fonte di u telefunu cù Font Emoji per FlipFont 10

Ricurdativi chì avete bisognu un mobile chì permette u cambiamentu di a fonte. Altrimenti serà impossibile cambià a fonte di u sistema è aduprà l'emoji chì vene cun questa app chì ci permetterà di aduprà l'iPhone nant'à u nostru Android.

  • A prima cosa chì avemu da fà hè scaricà sta app:
Font Emoji per FlipFont 10
Font Emoji per FlipFont 10
Documentaliste: Fonts Gratuitu
Prezzo: Free
  • Quandu l'avemu principiatu (è passendu a prima publicità) premeremu circa «Vede è Applica una nova fonte».
  • A carattere chì applicheremu apparirà.

Font Emoji 10

  • Cliccate nantu à ellu è una schermu apparirà induve pudemu vede cumu serà installata a nova fonte cù i so emoji.
  • L'attivaremu per difettu è a prossima cosa hè di sceglie Font Emoji 10.
  • Questu hè precisamente l'emoji per l'iPhone.
  • Prontu.

Aduprendu l'emoji Twitter da l'app tastiera FancyKey

Andemu cun FancyKey è i so emoji iPhone (chì sò veramente quelli nantu à Twitter, ma sò assai simili)

  • Scaricemu prima FancyKey in u Play Store:
FancyKey - Tastiera Spagnola
FancyKey - Tastiera Spagnola
  • Installemu l'app nantu à u nostru telefuninu, cuminciamu è duveremu attivà cum'è se l'avessimu fattu cù un'altra app di tastiera.
  • Dopu quelli schermi di attivazione di tastiera, pudemu andà in i paràmetri di Fantasia per attivà l'emoji di l'iPhone.
  • Da Impostazioni andemu in Preferenze.

Emoji fantasia

  • In a sezione Mostra selezziunemu Stili Emoji è sceglemu Twitter.
  • Duvete scaricà u pacchettu per avè digià l'emoji Twitter è sò praticamente simili à quelli di l'iPhone.

Trè opzioni sfarenti per pudè aduprà l'emoji di l'iPhone nant'à u vostru telefunu Android è chì vi permetteranu di ùn mancà tantu u telefonu Apple.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.