Cumu mette password in e vostre applicazioni Android

Cumu mette password in e vostre applicazioni

Mette una password nant'à e vostre applicazioni hè guasi una necessità prevalenti per parechji. Tuttu hè perchè i nostri cellulari, à un certu puntu, ponu esse aduprati da un altru. E postu chì parechji sò assai curiosi, chì megliu modu ch'è di mette una password in quella app cù informazioni sensibili per impedisce di circà in casu chì li tocchi.

Pudemu bluccà l'accessu in app cum'è WhatsApp induve avemu tutte e nostre chat o quelle altre app induve avemu infurmazione sensibile, cum'è Dropbox o a stessa app nota induve avemu diverse chjave. Per furtuna, in Android avemu una larga varietà d'opzioni è alternative per assicurà chì nimu fessi un ochju à e nostre cose.

Articulu ligatu:
Cumu bluccà WhatsApp cun password

Cumu prutegge e vostre app cù password

Prutegge l'applicazioni

E password sò u stratu più bassu di sicurità in un telefonu Android. Ancu se à a fine, se usemu una password assai forte, pò esse ancu più sicura di quelli dispositivi chì anu un sensore di impronte digitali; in particulare quelli sensori non ultrasonici chì si basanu nantu à piglià una fotografia di a vostra impronta digitale è dopu paragunalla ogni volta chì a aduprate per sbloccà u vostru mobile o una di e vostre applicazioni.

Dunque, cunsigliemu sempre aduprà una password chì hà qualchì difficultà. È quandu hè pussibule, mette un segnu cum'è un sottolineatu o qualchì lettera maiuscula chè l'altru. In questu modu assicuremu sempre chì hè un pocu più difficiule da "induvinà" è chì un prugramma u sblocca pruvendu migliaia di cumbinazioni.

Inoltre, se pudete delegà à altri strati di sicurezza, cum'è u sensore di impronte digitali o u sensore facciale, avete sempre una password cum'è basa. Chì hè assai faciule per sbloccà u telefunu cù a nostra impronta digitale, ma forse per via di a corsa, è aduprà sempre stu metudu, a password, è chì serà sempre presente cum'è un modu per sbloccà u telefuninu o l'app, avete sempre bisognu una password forte.

U Samsung Galaxy cun Secure Folder

Cartulare Secure

tuttu u Galaxy Note è S di l'ultimi trè anni anu u Cartulare Secure. Hè una di e migliori caratteristiche di sti telefoni in u software chì vi permette di avè da una parte a "faccia" di u vostru telefuninu per tutti, mentre chì in u Cartulare Sicuru pudete avè fugliali, app o ghjochi.

Secure Folder hè un spaziu privatu è crittografia di un telefonu Samsung Galaxy è chì si basa nantu à a piattaforma di sicurezza Samsung Knox à livellu di difesa. Hè cusì, tutti i fugliali è l'applicazioni chì trasferite in u Cartulare Secure sò almacenati in modu sicuru è separatamente in u vostru mobile. Hè cum'è se avessi un altru sistema operativu in l'altru.

Cartulare Secure

Per automaticamente, u Cartulare Secure ci impone sempre di aduprà una password o un mudellu. In questu casu, ricumandemu sempre a password cum'è implica, è cumu avemu dettu, più sicurezza.

  • Da Settings nantu à u Galaxy Note 10 stessu, pudemu scrive Cartulare Secure in u mutore di ricerca è l'opzione per inizià apparirà.
  • Ci dumanderà un modu per prutegelu è selezziunemu a password.
  • Ne definemu una è se vulemu, pudemu ancu aduprà l'impronta digitale o u scanner di faccia.
  • In questu casu andaremu sempre per l'impronta; è sopratuttu quellu di u Galaxy Note 10, postu chì hè per ultrasound.

Pudemu digià cunfigurà in u Cartulare Secure chì ogni volta chì u schermu si spegne duvemu aduprà dinò a password, o, per esempiu, chì dopu X minuti u Cartulare Secure hè bluccatu di novu è dumandateci di novu a parolla d'intesa.

Dighjà in u Secure Folder pudemu aghjunghje tutte l'applicazioni chì vulemu è avemu installatu in u sistema, fora di u fattu chì pudete installà novi da stu listessu spaziu quandu entri in Google Play; ancu se duverete aduprà u vostru contu Google di novu o u vostru propiu per u Cartulare è cusì separà l'applicazioni, i fugliali, i documenti è tuttu ciò chì avete in questu spaziu privatu.

Spaziu Privatu Huawei

Spaziu Privatu Huawei

Funciona in u listessu modu cum'è u Cartulare Secure di u Samsung Galaxy è a pudete truvà nant'à sta strada:

  • Impostazioni> Sicurezza è Privacità> Spaziu Privatu

Una volta attivata, averemu da fà stabilisce una password forte è se vulemu, assucià dinò un'impronta digitale. Pudemu avà principià un utilizatore in Spaziu Privatu cum'è se eramu cù un mobile diversu, è cum'è l'alternativa Samsung.

In questu modu pudete prutege l'applicazioni chì vulete è avè un stratu privatu in quellu spaziu privatu, mentre chì in u "visibile" puderete avè quellu prufessiunale o viceversa. U modus operandis hè listessu chì Samsung, dunque, se ne cunniscite unu o l'altru, vi truverete in casa.

A verità hè un sistema assai bonu è assai sicuru per prutege tutte quelle app cù una password è cusì evità chì i peepers dighjà un ochju à e vostre chats, foto, video o documenti sensibili cù quelle informazioni chì vulemu chì nimu abbia à a manu.

Alternative à Huawei è Samsung in altre marche

OnePlus 7

En Xiaomi avemu una opzione per prutege l'applicazioni cù una password:

  • Andemu à Privacy> Opzioni di privacy è attivemu Bluccà l'applicazioni individuali.

Ùn duveremu chè selezziunà tutti quelli chì vulemu prutege è cusì teneli assai prutetti da l'ochji di l'altri.

Con OnePlus simu in u listessu casu è hè praticamente identicu à l'alternativa chì Xiaomi hà:

  • Direttamente andemu in a Configurazione di u Sistema> Sicurezza è Impronta Digitale> Bluccà Applicazioni> Selezziunà tutte l'applicazioni chì vulemu bluccà.

Ùn hà più misteriu ch'è questuAllora se avete un telefunu di queste marche, ùn ritardate micca aduprà una funzione chì permetterà à i vostri figlioli di piglià u vostru mobile senza truvà ritratti chì ùn vulemu micca chì vedenu o accede à l'infurmazioni chì fermanu private in i so ochji.

E megliu app per prutegge cù a password

Dopu avemu da mustrà vi alcune di e migliori app per prutegge e vostre app cù password. Se ùn avete micca alcuni di i telefuni di marca Samsung è Huawei, queste app ponu almenu dà una parte di l'esperienza di prutezzione di password.

Norton App Lock

L 'Arcusgi

Avalatu da u so antivirus, Norton App Lock vi permette di definisce un PIN, una password o mudellu. Pudete bluccà una o più app cù a stessa password è sceglite quale prutegge. In altre parolle, pudemu prutege tutte o solu unu di elli in particulare.

dinù Hà u sensore di impronte digitali da aduprà in cumbinazione cù a password. È in sè stessu hè una app di grande valore postu chì hè gratuita. Una alternativa interessante è chì essendu di Norton a pudemu fidà bè.

Norton App Lock
Norton App Lock
Documentaliste: Norton Labs
Prezzo: Free

Lock App Lock

Applock

Lock ci permette di bluccà e nostre app cù una password. È permette ancu di esse fattu cù altre applicazioni cum'è una galeria per chì ancu l'imaghjini selezziunati da a galeria sparisce. In altre parolle, stamu parlendu d'avè un "cajone chjusu" di foto è ancu video.

Cum'è Samsung Secure Folder, avete ancu l'opzione di utilizà u bluccatu automaticu dopu un certu tempu o in un locu. Ùn hè mancu male chì pudete piattà AppLock è cusì chì un cullegiu curiosu ùn sà mancu chì avete una app di stu stile; attenti chì sò pronti assai.

Una app bè cumpleta è hè stata cun noi per un bellu pezzu in Android.

Lock Applock Lock
Lock Applock Lock
Documentaliste: AVYMOBILE
Prezzo: Free

Lock Applock Lock

Serratura

Questa app visualmente più chjappà l'ochju di l'utilizatore è genera una sperienza micca cruda cum'è a precedente. Oltre à bluccà l'applicazioni cù una password, permette ancu di fà listessu cù e foto, i video è altri dati privati.

Hè una app gratuita è cum'è i dui precedenti hà centinaie di migliaia di scaricamenti cun un percentuale di soddisfazione generale più cà altu. Un'altra alternativa diversa, almenu visivamente, è chì pò piacè à l'altri chì cercanu una sperienza di Design di Materiale più moderna è minimalista (a lingua di cuncepimentu chì Google hà integratu in Android dapoi a versione 5.0)

Schützen (AppLock)
Schützen (AppLock)
Documentaliste: Laburatoriu DoMobile
Prezzo: Free+

WhatsApp cù sbloccamentu di u sensoru di l'impronta digitale

Prutegge WhatsApp cù l'impronta digitale

Finalmente Vi lascemu cù una nova funzione chì hè assai pertinente per sbloccà una di l'applicazioni in cui pudemu avè quelle chat chì ùn vulemu micca chì nimu veda, è appartenenu à a nostra vita personale.

Ricertamenti WhatsApp permette u sbloccamentu di l'app cù u sensore di impronte digitali. Ùn a permette micca sempre per mezu di una password, ma hè vera chì cù u sensore hè un stratu di securità chì ùn face mancu male.

Questa opzione si pò truvà da Impostazioni> Privacy> Serratura di l'impronta digitale. Una volta attivatu, duvete sempre aduprà a vostra impronta digitale per apre WhatsApp. Ciò significa chì ancu e chiamate audio sò prutette da l'impronta digitale.

Unghieerie di alternative per prutege e nostre app cù una password è cusì evità d'avè à circà scuse, ghjustificazioni o chì ci fermi cù una faccia assai rossa quandu qualchissia scopre qualcosa chì ùn vulemu. Micca solu per stu mutivu, ma perchè a nostra vita persunale hè persunale è nimu hà da entre in ella.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.