Pandora: anmeldelser af appen til at lytte til musik

pandora-app

Det nuværende marked for applikationer, der tilbyder musikstreamingtjenester, bliver stadig mere fyldt med dem og derfor mere konkurrencedygtigt. I dag kan vi finde forskellige applikationer som Apple Music, Tidal, Youtube Music, Pandora (som vi vil tale om i dag i denne artikel) eller den bedst kendte af alle, Spotify, derfor, ja, du skal vide, hvordan man vælger godt og for det Vi skal hjælpe dig i dag ved at fokusere artiklen på Pandora-appen, en musikapplikation, der søger at differentiere sig ved at være original og kreativ.

alternativer spotify
relateret artikel:
De 6 bedste alternativer til Spotify for at lytte til musik gratis

Hvis du ikke kender Pandora, er det allerede en applikation, der opstod i år 2000, og som jeg sagde før, tilbyder en streaming-musiktjeneste, der har et andet twistda det er baseret på analysen af ​​hver sang, du lytter til. Ja, det er rigtigt, og derfor kan det endda være nysgerrig at prøve det, at det er originalt og anderledes.

Hvad Pandora-appen gør er, at det afhænger af resultaterne, at det går og klassificerer sangen efter melodien i sangen efter dens harmoni, dens rytme, instrumentering, orkestrering, tekst og arrangementer, kort sagt, det er baseret på absolut alt, hvad der påvirker sangen.

Al denne information vil blive brugt til at tilbyde dig personlige stationer, hvor du takket være din smag lytter til andre relaterede sange. Også i det sidste år har der tilføjet en ny tilstand kaldet 'Pandora Mode', som vi vil tale mere dybtgående, da den er baseret på forskellige stationer.

Pandora

Pandora-appen og dens 'Pandora-tilstand'

Som vi sagde før, hvis noget gør det specielt, og det sandsynligvis er det, der tiltrækker dig til det at prøve det over andre som Spotify, er dets Pandora-tilstand. Denne tilstand er tilgængelig både for brugere, der lytter til musik uden at betale for deres premium-tjenester, og for de andre mennesker, der betaler og er en del af tjenesten. Målet med udviklerne er at hjælpe mere præcist med at bestemme hvad er de forskellige typer sange, du kan lide og kort sagt, at vi alle kan lide dem takket være de forskellige stationer, som du kan lytte til.

Så at sige fungerer Pandora-appen af ​​stationer, men i sidste ende er det som at lave en søgning på Spotify og vælge en kunstner eller en musikstil, kun de har det ekstra punkt, at de vil anbefale stilarter baseret på hvad du vil have og lytte til dagligt. Inden for Pandora-stationerne kan vi finde op til fem forskellige, der er kendetegnet ved dem, så du kan opdage musik: Min station (en klassisk tilstand), Publikums favoritter (det giver dig adgang til de mest spillede sange på den station), Dybe snit (en god måde, som de siger, at lære mere om kataloget på den station), Discovery (her finder du andre forskellige kunstnere, der ikke vises på den station), Nyligt udgivet (det vil sige, denne station vil give dig de nye udgivelser af den specifikke kunstner, du ønsker) og endelig, Kun kunstner (i dette vil du kun høre sange fra din yndlingsartist eller -gruppe)

Hvad Pandora-appen ønsker med denne nye tilføjelse er at tilbyde dig et godt alternativ til de muligheder, som du finder i andre streamingmusikplatforme, såsom Spotifys ugentlige opdagelser. Dette er intet andet end et forsøg, så du som bruger har adgang til en mere personlig streaming-musikplatform, som er skræddersyet til dig og din smag og ikke er noget generelt for alle. Derfor du vælger, hvad du vil have Pandora at tilbyde dig.

Udtalelser om Pandora-appen

Pandora

I dag vil vi alle finde forskellige kunstnere, som ingen tidligere har hørt, og være de første mennesker, der sender sangen videre til vores venner, sådan er det, og du vil altid huske en 'jeg sagde til dig, jeg fortalte dig, at du vil lyt til det, det er mælken '. Nå, Pandora-appen er det, du leder efter, at du er den første person til at finde nye kunstnere og sange, At du som bruger opdager ny musik er den centrale del eller rygraden i Pandora.

Bedste alternativer til Spotify
relateret artikel:
Bedste gratis alternativer til Spotify

Hvis folk på Internettet taler godt om noget, når vi taler om Pandora-appen, er det deres Musikgenom-projekt, hvilket grundlæggende er det, vi nævnte som bemærkelsesværdigt fra første øjeblik, læsning og analyse af musik, for for alt andet foretrækker alle andre platforme som Spotify. Dette Pandora-projekt tilbyder dig en platformtilpasning, som du ikke finder i andre. Takket være antallet af variabler, som vi nævnte tidligere, såsom stemmer og rytme, for ja, jeg kan godt lide sange med samme rytme, vil appen vinde dig.

Ud over dette, som vi fortæller dig Opret radiostationer eller stationer, så du fortsætter med at gå længere i søgen efter nye talenter som om du var i juryen for enhver musikrealitet, som jeg ikke behøver at nævne.

Pandora-app: Hvad tilbyder den gratis?

Hvad du vil få, når du kommer helt gratis ind i Pandora, er grundlæggende at have radioens funktionalitet, som vi nævnte før, du vælger en sang eller en kunstner eller et album af en kunstner, enhver kombination af disse, og den vil blive oprettet en station eller tv-station. Når du har dette, behøver du kun at klikke på tommelfingeren op for at fortælle Pandora at sætte musik svarende til dette i de følgende sange, der afspilles, og hvis du tværtimod slet ikke kunne lide den sang, skal du trykke tommelfingeren ned for at fortæl Pandora-appen, at du ikke vil lytte til den sang igen, og at du ikke kunne lide den.

Det skal også siges, at den gratis version af Pandora kun giver adgang til en lydstrøm af lavere kvalitet, da den i bedste fald er begrænset til 64k AAC +. Folk, der er brugere fra mobile enheder eller fra webversionen, har adgang til de samme funktioner gratis, der er ingen forskel, det vil sige, de har det samme antal sange, som de kan springe over, de samme stationer eller stationer til rådighed og reklame, som vil springe til dig fra tid til anden, som det sker i andre applikationer såsom Spotify.

Også, hvis du vil prøve deres betalingstjeneste, kan du også gøre det og fjerne reklamen et stykke tid, da Pandora-appen vil tilbyder en 60-dages gratis prøveversion af sin premium-service. De aktuelle omkostninger ved Pandoras premium-service er omkring € 10 pr. Måned (dette inkluderer reklamefri radio og 'on demand' streaming, hvor du kan vælge musik)

Hvad angår udtalelse fra folk på Internettet om deres betalingstjenester, er det svært, at du ikke finder en sammenligning med den anden fantastiske applikation, Spotify, og for at være ærlig tilbyder Spotify bedre funktionalitet i sin premium abonnementstjeneste ud over som har mere overkommelige pakker til befolkningsgrupper, såsom studerende.

Endelig skal det bemærkes, at Pandora tilbyder forskellige podcasts i appen. Du kan finde de mest populære i det, men det er rigtigt, at både Spotify og Pandora kun har nogle, så du kan finde nogle på den ene platform og andre på den anden.

Generelt set er dette, hvad Pandora-appen tilbyder dig, en funktion, som ingen af ​​dem giver dig, og heller ikke Spotifys ugentlige opdagelse kommer tæt på, hvad Pandora gør med sit projekt, der opdager din musik. Hvis du leder efter ny musik i dit liv, eller det virker som en interessant funktion at prøve tøv ikke med at downloade Pandora-appen på din mobiltelefon eller gå direkte til dens webversion.